Hieronder de meest gestelde vragen op een rijtje. Natuurlijk kan het zijn dat nu net jouw vraag er niet bijstaat. Mail ons dan gerust, wij streven ernaar om binnen 48 uur te antwoorden.

Wat is de levertijd?

- wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen na ontvangst van betaling te verzenden.  Tijdens de vakantie periode(s) worden de bestellingen met vertraging geleverd.

 

- wij versturen 1 keer per week vanuit Belgie. Het kan dus zijn dat Belgische klanten iets langer op hun bestelling moeten wachten.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

- op jouw verzoek verzenden wij met brievenbuspost (indien mogelijk), bij verzending met aangetekende post kunnen wij de levering garanderen. Helaas is het zo dat bij brievenbuspost wel eens zendingen `zoek` raken. Gelukkig komt dit niet vaak voor.

 

Hoe kan ik betalen?

- Dat kan met overschrijving vooraf, Ideal, Bankcontact, Mister Cash. Al deze manieren zijn gratis voor de klant.

- Een betaling met Paypal is tevens mogelijk, hier zijn echter wel kosten aan verbonden.

 

Ik wil mijn bestelling retourneren of ruilen?

- Dat kan binnen 7 werkdagen, u dient dit per mail aan ons te melden. Het pakje mag ongeopend retour worden gezonden. Het bedrag zal, minus de administratie kosten van 4,95, retour worden gestort.

 

 

 

 

Voor meer informatie over de algemene voorwaarden van Sillis verwijzen we je naar de pagina `Algemene voorwaarden`.

 

 

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie